quarta-feira, 4 de maio de 2011

Faça o download de ''Americano'' musica nova de Gaga


Pessoal estou colocando disponivel para Download ja que o video foi bloquiado, GaGa esta nas etapas finais da turnê faltando apenas  2 SHOWS para finalizar a The Monster Ball Tour esses últimos shows seram no méxico onde seria melhor para ela estreiar a musica "Americano" isso mesmo a cantora cantou americano a musica tem um ritimo lento mas lembrando que pode ser somente a versão da turnê


Download - Americano Lady GaGa

Las canciones son dolores
Revolucion Liberacion in mi generacion
If you love me We can marry, on the West Coast
On a Wednesday en el verano en agosto

I don’t speak your, I don’t speak your language oh no
I don’t speak your, I don’t speak your Jesus Cristo
I don’t speak your, I don’t speak your Americano
I don’t speak your, I don’t speak your Jesus Cristo

Americano, America, Americano
America, America, Americano
Americano, America, Americano
America, America, Americano

I will fight for, I have fought for away be
I will die for I have cried for all I care
In the mountains, las campanas estan sonando
Y los chicos, Los chicos estan besando

I don’t speak your language, oh no
I don’t speak your I don’t speak your Jesus Cristo
I don’t speak your I don’t speak your Americano
I don’t speak your I don’t speak your Jesus Cristo

Americano, America, Americano
America, America, Americano
Americano, America, Americano
America, America, Americano

Don't you try to catch me, don't you try to catch me, no no
Living on the edge of the law, la la Law
Don't you try to catch me, don't try to catch me, no no
Living on the edge of the law law